僮畫世界

有了妳 頓覺增加風趣 我每日每天都想見妳 那懼風與雨 那懼怕行雷 見少一秒都空虛 有了妳 頓覺輕鬆寫意 我每日每天都想見妳 心中想與妳 變做鳥和魚 置身海闊天空裡 並著翅在飛 輕鬆自如 尋找清新空氣...

星期六, 11月 11, 2006

2006年10月10日

嘻嘻...! 媽媽話今天去街街呀...幫我換好衣服! 就出發嚕~~~~!
坐車車....搖下搖下, 搖下搖下....ZZZzzzzZZZZ~~~!
去到"唔知邊度", 有個姨姨同媽媽不停說話....然後媽媽就行動了.....下??? 去街街原來要脫光光喔 (丙媽P.S. 因為是去健康院檢查, 要脫光光磅重)....
轉呀轉呀....媽媽抱著我時走時坐, 然後又見到一個白衣姐姐....! 哎呀~又按我個頭, 又按我鼻鼻, 又按我心口.....想怎樣呀 ! ...........唉! 終於可以走了....脫離魔掌~!
然後又坐車車...搖搖搖...zzZZZzzzzzzz....去到一個熟悉的地方! 不過今次唔係睡箱箱喎~而係睡大床! 下, 又要脫光光??? 下, 又來一個白衣姐姐??? 丫, 仲乜用針拮我腳腳呀~~~好痛啊 , 丙爸丙媽救我啊!!!!!!
.....終於可以回到爸媽身邊.....然後.....又被白布矇頭....又去到那個好熱的地方~!
......去街街...原來是這樣的喔~! 我下次不要去了~! (痛苦的經歷)
丙媽P.S. : B女去健康院例行檢查, 但是黃仍沒退...結果要回瑪嘉烈照燈!

丙爸P.S. : B女今日照登時,中途食奶換片時, 丙嫂換換下先發現夾臍帶個夾甩?!呵呵! 一定係晒到乾晒!

0 Comments:

發佈留言

<< Home