僮畫世界

有了妳 頓覺增加風趣 我每日每天都想見妳 那懼風與雨 那懼怕行雷 見少一秒都空虛 有了妳 頓覺輕鬆寫意 我每日每天都想見妳 心中想與妳 變做鳥和魚 置身海闊天空裡 並著翅在飛 輕鬆自如 尋找清新空氣...

星期三, 11月 15, 2006

10月21日


丙媽話, 今日要去街街~! 嗚丫...我不要去呀! 我不要拮腳腳! 不要白布矇頭呀~~~~丙爸救我啦! (P.S. 仍在上次去街街的陰影中)


啊~~~又無乜野喎......嘻嘻! 之後~丙爸同丙媽仲帶我去食日本拉麵添...(有得睇, 無得食....)
P.S. 今日屋企來了很多人...媽媽教我叫佢地做"姑婆"! 佢地見到我...流晒口水...

0 Comments:

發佈留言

<< Home